Viering gedachtenis Moeder Maria

Zaterdag, 20 juni 2026, hebben we in het klooster, onder leiding van onze Metropoliet Athenagoras, de Gedachtenis van Moeder/Geróntissa Maria, tien jaar geleden in de Heer overleden, gevierd. Zes priesters, twee diakens, Metropoliet Daniël van Accra en veel leken droegen bij aan een mooie viering. Na de Liturgie baden we, terwijl de zon wel heel royaal op onze hoofden brandde, bij het graf van Moeder Maria een Trisagion. Eer aan God!